Nieuws

Binnenkort meer informatie

Aangifte personenbelasting invullen particulier

Posted on 21 juni 2023

Voor het invullen van uw aangifte personenbelasting kan u ons een email sturen of bericht sturen via de contact pagina.

Vermeldt zeker uw naam, telefoonnr. en emailadres.

Let op! Ons kantoor levert zelf géén diensten aan particulieren en wij vullen dus géén aangifte personenbelasting in.

Hiervoor werken wij echter wel samen met een externe partij die deze dienst aanbiedt.

Wij geven uw gegevens aan deze laatste door en binnen een paar werkdagen zal u dan worden gecontacteerd voor het inplannen van een afspraak.

Wij hopen u op deze manier van dienst te zijn!

Bezoek van ons kantoor terug mogelijk

Posted on 4 mei 2020

Vanaf heden is ons kantoor terug open voor bezoek. Dit naar aanleiding van de overheidsbeslissing tot versoepeling van de maatregelen ter verspreiding van het COVID-19 virus.

Om wachtrijen te vermijden, vragen wij om zoals steeds een afspraak te maken vooraf.

Wij zien u graag binnenkort terug!

Stay safe!

 

Corona-virus: maatregelen kantoor

Posted on 14 maart 2020

In het kader van de algemene strijd tegen de verspreiding van het Corona-virus neemt ons kantoor met onmiddellijke ingang,volgende maatregelen.

  • Alle consultatie gebeuren nog enkel vanop afstand: via telefoon, email, video-conversatie, …;
  • Wij vragen onze klanten hun documenten zoveel als mogelijk digitaal aan te leveren;
  • Papieren documenten kunnen nog enkel worden gedeponeerd in de brievenbus, geen fysieke afgifte meer toegestaan.

Deze maatregelen zijn van kracht tot 3 april en worden regelmatig gerevalueerd.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Vacature: accountant dossierbeheerder

Posted on 15 juli 2019

Omwille van een sterke groei, is ons kantoor continu opzoek naar sterke profielen met relevante ervaring.

Momenteel zijn wij opzoek naar een accountant dossierbeheerder.

Functieomschrijving

In deze functie bent u het eerste aanspreekpunt voor een aantal klantendossiers en verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot Z.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

– Afsluiting en rapportering;

– Opmaak en neerlegging van verslagen en jaarrekening;

– Fiscale aangiften (BTW, Vennootschaps-, Personen- en Rechtspersonenbelasting);

Profiel en ervaring

  • Je hebt minimaal een Bacheloropleiding Accountancy Fiscaliteit
  • Je bent communicatief, probleemoplossend en denkt proactief
  • Je bent enthousiast, leergierig en staat open voor permanente bijscholing
  • Je schrijft en spreekt vloeiend Nederlands
  • Je hebt reeds enige ervaring in een accountancykantoor
  • Kennis Expert M+ is een pluspunt

Aanbod

  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen
  • Mogelijkheid om titel te behalen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Vlotte bereikbaarheid en modern kantoor met alle faciliteiten
  • Glijdende werktijden

Nieuw adres!

Posted on 11 februari 2019



Wegens gestage groei en recente samensmelting met boekhoudkantoor Hilde Embrechts, zullen wij vanaf 1/03/2019 te bezoeken zijn op volgend adres:


Groenendaallaan 136
2170 Antwerpen (Merksem)

Overige contactgegevens zoals email en telefoonnummer blijven ongewijzigd.